maandag 28 oktober 2013

Sinds 1980 brei ik met de breimachine en geef ik diverse lessen (sinds voorjaar 2022 alleen privélessen) in het gebruik van de breimachine.
Om te laten zien wat er zoal mogelijk is met een breimachine en het gebruik van het Ontwerpprogramma DesignaKnit ben ik dit Weblog gestart.
Om tijdens de Covid-pandemie toch iets aan (beginnende en gevorderde) breimachine bezitters door te kunnen geven, heb ik  een aantal "lesteksten" op dit weblog geplaatst, waarmee ik hoop iets aan kennis doorgegeven te hebben.
Deze en nieuwe teksten blijven op het weblog staan.
Deze teksten zijn als jpg.-bestanden op de diverse tabbladen te vinden.
ook is het mogelijk om met andere breimachine- en Designaknit bezitters van gedachten te wisselen over het werken met de breimachine of het designaknit programma op mijn Facebook groepen: "Breimachine Allerlei" en "Designaknit"
https://www.facebook.com/groups/332693927271599/ 
en
https://www.facebook.com/groups/449030145303368/



U kunt mij voor verdere informatie bereiken via email: inekefunke@hotmail.nl
of via mijn website: www.inekefunke.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten